، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولو بیا پیشمون منو بابا منتظرتیم

دلتنگی منوبابا واسه دیدن روی ماه تو

1393/12/1 15:02
نویسنده : مامان معصومه
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟سلامتی.مامانی دلم برا تنگ شده نمیخوای بیای.

واقعا جای خالیت رو تو خونه مشخصه وپیداس.بیا ومارو با فضولیات خوشحال کن.

بابایی سلام میرسونه میگه زود تشریف بیار میخوام بهت بازی اینترنتی یاد بدم خخخخخخ.

از دست بابات.میدونی مامانی بابات از سرکار که میاد یا داره بازی clash of clansمیکنه

یا داره فیلم نگاه میکنه.راستی مامانی ما اومدیم بوشهر زندگی میکنیم.

یادته که گفتم کنگان بودیم،اونجا تسویه کرد

الان تو شرکت پخش هستش خداروشکر راضی هستیم.

خب اگه دیر بهت پیام دادم منو ببخش جیگرم.

قول میدم هرجمعه بیام و واست بنویسم.

دوستتتتتتت داررررررییم هواااااارهوااااااار.

روز بخیر مامانی

جمعه.1393.12.1اسفند     ساعت15:10دقیقهماچ

پسندها (2)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
1 اسفند 93 15:11
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان معصومه
پاسخ
سلام من هنوز نی نی ندارم.دارم واسه بچه ای که هنوز تو وجودم نیومده مینویسم.چون واقعا دلتنگ نداشتنش هستم
مامان مبینا
1 اسفند 93 15:52
معصومه جون سلام ایشالله نینی زودی بیاد توی دلت عزیزم. وااااااای اقای همسری clashبازی میکنه منم ک از بس شوشو این بازیو میکنه ازش متنفررررررررم خخخخخخخخخ معلومه این بازی سرگرمی همه شده. بوووووووس
مامان معصومه
پاسخ
واقعاااااااا این کلش واسه خودش سرگرمی داره ها ولی ما خانما عصبی میشیم